tag:blogger.com,1999:blog-189472502457967532.post5168336310988344175..comments2023-05-07T15:38:55.409+03:00Comments on Living it blue: JOEMariusZhttp://www.blogger.com/profile/06814820419720142981noreply@blogger.comBlogger1125tag:blogger.com,1999:blog-189472502457967532.post-73248581859093065092010-12-05T20:11:52.950+02:002010-12-05T20:11:52.950+02:00Salut. Am fost editor pe fostul tau blog de wrestl...Salut. Am fost editor pe fostul tau blog de wrestling(k4pp4_91) dar asta nu e relevant. Urmaresc de foarte mult timp blogul acesta (aproximativ 10 luni) de multe ori am avut cate ceva de spus dar o spuneam in gand, asa ca m-am gandit sa imi activez contul pentru a putea lasa commenturi. In fine, sa trec la subiect. In primul rand ai punctat bine ultimele 2 fraze. Disperarea e mare iar ei fac orice sa isi scoata in evidenta produsul , asta insemnand prin tot felul de maimutareli. La astfel de reclame radeam cand aveam 5-6 ani. Ma rog ei nu stiu ca actualul umor al reclamelor e 0. Sau nu vor sa stie. Sa promovezi un produs e asa greu? Departamentele de marketing se intrec in maimutareli si asta o stim cu totii. Sa punem un pusti de 9 ani director in marketing si tot ar iesi ceva mai bine. Concluzia: Traim in Romania si asta...KaPPahttps://www.blogger.com/profile/07914382399070690807noreply@blogger.com