vineri, 20 iulie 2007

This goes in

20 Iulie...in sfarsit ziua in care pot din nou sa dau telefon si sa sun pe oricine fara gandul ca o sa vorbesc de 10 $ =))))) Ce sa mai spun...de cand nu am mai postat aici, s-au mai intamplat niste chestii... de exemplu a aparut o melodie gen "Akuna matata, ce cuvant minunat / Akuna matata, nu fi suparat" ca in desenele alea panarama cu Timon si Pumba (in ritmuri africane si in clip cu astronauti) care...nu imi place deloc si...se pare ca e o parere generala. Sa las insa muzica in pace, si asa au fost destule discutii contradictorii de parca astora care fac muzica le dau de mancare ascultatorilor. E aiurea deja :-j

Sunt oficial hasdeean, m-am imbatat cu apa de la tzasnitoarea din curtea C.N.B.P.Hasdeu :))))))))) Sper la 4 ani cat mai reusiti si cat mai frumosi :X:D.

Another thing...cu toate ca...am pierdut legatura cu unele persoane o vreme (se stiu ele care sunt)...ma bucur ca in sfarsit am recastigat-o si sper sa fie in continuare asa.

Niciun comentariu: