marți, 15 iunie 2010

Epic Moves

Da, extrem de dubios, stiu... "MariusZ o zis ca nu mai foloseste titluri in engleza, ca iubeste limba romana, ca bla bla bla." Ok, stiu ca asta am zis, insa nu ma pot abtine de la asta pentru ca mi-e cam greu sa traduc "epic fail" sau "epic win" in romana, deci nu vreau sa dau in penibil cu traduceri mot-a-mot.

Eurovision 2010 a trecut, Slovacia n-a prins finala (nu sunt prea mirat, avand in vedere ca n-avea cine sa ii voteze in modul in care se voteaza acum), Moldova a prins un frumos loc 22 in finala, iar Israelul locul 14. Cat despre Lena... am insirat acum cateva saptamani niste motive pentru care am considerat ca are sanse sa castige, insa motivul a fost altul, bine stiut de toata lumea (parerea mea).

Clipul pe care il prezint acum nu este de anul asta, ci de acum 7 ani. Ce vremuri... aveam doar 11 ani. Melodia a reprezentat Austria si este cantata in limba germana. Din ce am priceput eu, pare sa fie un cantec de copii despre niste animale (vezi trupa de pe scena si miscarile dubioase ale tipelor din spate dinainte sa inceapa partea rock). Alf Poier este un stand-up comedian austriac (fata lui spune totul) care a reusit sa ia un excelent loc 6 cu o astfel de melodie. De ce ar fi votat cineva asa ceva? Poate pentru ca au ras de s-au stricat. Tin minte ca atunci cand am vazut prestatia lui in direct (da, chiar am vazut-o; eram obsedat de Eurovision inca de pe atunci) am ramas blocat. Miscarile lui mi se pareau stupide, cantecul mi se parea extrem de cretin, iar el mi se parea mai bou decat boul cu chitara din spatele lui. La sapte ani distanta recunosc ca am ras de m-am stricat numai cand i-am vazut fata individului. Doamnelor si domnilor, Alf Poier - Weil der Mensch Zahlt.



Ah,. si am uitat sa va spun sa urmariti cat de tare e blonda din spate. Epic Rock Moves pentru o astfel de melodie.

Pace, Lumina si Iubire,
MariusZ

Un comentariu:

Korf spunea...

Superb jocul de scena...atat cel al interpretului, cat si al don'soarelor care-i tin isonul. Marturisesc ca nu am prins in direct aceasta evolutie debordanta a austriacului.