vineri, 6 iulie 2007

This is this...

Well...this is this. Cu greu imi gasesc cuvintele acuma...ma rog, nu imi vin in degete ca in minte le am... Scriu asta in timp ce in urechi imi suna ritmuri de punk irlandez (Flogging Molly rules), iar la televizor e reclama aia fascinanta cand baga aia de la institutul de bere mingea in sticla de Bergenbier. Savuros, stiu :D Nu prea credeam ca o sa ajung sa imi fac blog & crap...dar niciodata nu spun niciodata, decat atunci cand sunt100 % sigur de un lucru ca nu se va intampla. In fine, asta a fost ca asa de inceput, presupun ca ma stie lumea...cred. Ma cheama Marius, am 15 ani inca 11 luni de acum in colo. Numele meu de..."scena" e Psycho Logical, cu toate ca muzica pe care o fac nu e chiar atat de "psycho" :D Pur si simplu gandurile mele se regasesc pe orice piesa si de acum se vor regasi si aici. Ce iubesc, ce detest, ce voi iubi, ce voi detesta, toate acestea se vor gasi aici. Cam atat deocamdata...I'm out. Pana data viitoare, love & unity.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Hai .. mai cu viata :-w Sa te vad ca scrii mai des pe aici ;;)
Pup :*:*