joi, 24 ianuarie 2008

Suntem in 2008?!

Nici nu mi-am dat seama cum a trecut timpul. E incredibil cat de repede trece. 2006 a trecut ca si cum nu ar fi existat vreodata, 2007 o sa ramana in memoria mea ca fiind anul in care am avut parte de primul mare hop (ceva de genul stres), in care m-am intalnit pentru prima data cu cineva cunoscut pe internet (cum era un topic de Garso', "Aventuri intre chat-eri")...ce amintiri. Desigur, o sa imi amintesc 2007 ca fiind anul in care am inregistrat albuul "Enter" (cine stie, cunoaste). Nu pot uita niciodata faimoasa Carciuma "La Doru", pe langa care nu am mai trecut de circa o saptamana (nu stiu daca sa ma bucur sau nu)...sunt oarecum nostalgic dupa vremurile cand treceam pe langa ea si vedeam oameni (aici ar trebui scris cu italic, reprezentand pozitia lor gen Turnul din Pisa). Oricum, nu judecam omul dupa asta. In particular, poate o fi de treaba si o avea suferinte de a ajuns in starea in care a ajuns. Trist.
Vorbind de ebrietate (pfff), merita amorul atata alcool dat pe gat, atatea tigari fumate in delir sau atatea seminte sparte in scarba? Psihic poate merita, fizic nu prea.

Revenind la subiect (SaP, SeP, SoP, SiP), suntem in 2008. Suntem?! Pare greu de crezut si de inteles asta. Ramane doar de dovedit ca am ajuns cu totii in acest an.

Niciun comentariu: