joi, 10 decembrie 2009

E joi, deci...

...e mijlocul saptamanii, cu siguranta cea mai placuta perioada din saptamana. Este ziua in care te bucuri cand te uiti in spate si vezi ca au trecut trei zile de munca (patru daca citesti asta dupa ce te intorci de la scoala/servici), esti putin deranjat ca mai e inca o zi lucratoare, foarte fericit ca vine weekendul si al naibii de nervos cand te gandesti ca nici n-o sa simti ca a trecut fara sa simti, ca ai dormit. Viata-i mult prea scurta ca s-o dormi...

Bun, a trecut o perioada in care a trebuit sa suport afise cu niste personaje pe care le simpatizez mai mult, mai putin sau deloc. A trecut o perioada in care idiotii s-au batut pentru aceste personaje. Nu am spus cu ce partid tin, cu care candidat tin si nici nu o voi face, pentru ca exista cretini care zic "ba, tii cu ala, inseamna ca esti comunist". Si aici ma refer la oricare din tabere, ca doar n-au fost candidati importanti care sa fi avut mai putin de 20 de ani cand a fost impuscat Impuscatu'. Dar idiotii nu inteleg asta...

Mai bine schimb subiectul. A venit Mos Nicolae :X. Ce v-a adus? Mie niste dulciuri: biscuiti cu ciocolata, ciocolata cu biscuiti, napolitane cu cacao, cacao cu napolitane... ciucalata cu rom (Senzatii Tari din 1965). Au aparut colindatorii, care au disparut la fel de repede datorita sau din cauza Lizei (cateaua de pe bloc). Ce sa va fac? Nuci n-avem (asta ar suna foarte... ciudat in engleza), colaci nici atat, merele s-au transformat in gem si compot, iar banii i-am dat pe mere.

Oricum, nu mai e ca in anii trecuti. Colindatorii sunt plictisiti si canta fara niciun chef, oamenii din case sunt stresati si ultimul lucru pe care il vor este sa asculte niste copii care canta pentru bani de tigari. Nimic nu mai e ca inainte. Nici macar luminitele pe care le-au pus autoritatile, stiti, acei fulgi de zapada mari legati de stalpi, nu mai au acelasi farmec. Afara vremea este cretina. Nici nu ninge, nici nu ploua, nici soare, ci doar niste nori, care parca vor sa ne strice dispozitia. Zici ca se intuneca de la 1 dupa amiaza... sau nici macar nu se mai lumineaza. Si vremea nu este singura care reuseste sa strice dispozitia. Mai exista si alti factori: viata, televizorul, oamenii, informatia, ura. Cea mai importanta ramane aceasta lipsa a luminii... Ce poate sa insemne?



Exact. Un promo al televiziunii... "mogulului", care evidentiaza stadiul in care a ajuns tara. Lasand la o parte mesajul politic, pentru ca am zis ca am terminat cu asta, trebuie sa spun ca... este grav, este trist si este infiorator. Animatia imi aduce aminte de clipul "Handlebars" (unul din cele mai bune clipuri pe care le-am vazut vreodata). Mai tineti minte?



Finalitatea oricum este aceeasi. Bun, si nu-mi pasa ca lumea stie (ma rog... unii sunt atat de prosti, incat nu vad starea jalnica in care a ajuns omenirea), nu-mi pasa daca lumea zice ca am spus nimicuri, ci ma deranjeaza ca nu se face nimic in privinta asta. Averea ca averea, am inteles, faci bani, dar maine mori. Ce faci? Te duci la Sf. Petru si te iei in gura cu el ca tu esti marele bogatan? Bei, fumezi, te droghezi, faci orgii, insa cu ce te alegi? Senzatii tari? Da, da... senzatii tari.

Q: Te inspira Puya?
A: Musca-n lapte?

E asa un mare pacat sa gandesti? Sau poate este greu si unora le e lene. "Mogulul" a zis ca Romania e parasita de speranta. Pai printre atatea ciori trebuie sa fie si cate o barza, nu? (nu sunt rasist, vedeti filmuletul de mai sus).

In fine, am transformat "E joi, deci..." in ceva destul de trist, insa simteam nevoia sa ma descarc intr-un fel... Cam atat pentru azi.

Speranta, Pace si Lumina,
MariusZ :)

Niciun comentariu: