sâmbătă, 5 decembrie 2009

Skillet - Hero

In urma cu o luna si jumatate eram in pana de idei. Nu mai stiam ce sa ascult. Prea mult zdringhi-zdringhi dauneaza, asta v-o zic cat se poate de sincer. Beaturile ma oboseau. Aveam nevoie sa aud ceva nou, aveam nevoie sa aud un sunet de toba natural, aveam nevoie sa mai aud o chitara rock, o chitara bass, pe scurt, aveam nevoie sa ascult ceva nou in materie de rock. A trecut mai bine de un an de cand Metallica a scos "Death Magnetic", un album pe care, dupa cum stiti, il apreciez foarte mult. De atunci nu am mai descoperit nimic care sa imi placa atat de mult. Si iata ca am reusit, am gasit in sfarsit: trupa Skillet.
Genul muzical: Christian Rock.
Membri:

John Cooper (34 de ani, voce si chitara bass)
Korey Cooper (37 de ani, clape, rhytm guitar, sintetizator, backing vocals)
Ben Kasica (25 de ani, chitara solo)
Jen Ledger (19 ani, tobe si backing vocals)

Anul acesta Skillet a lansat cel de-al optulea album, "Awake", un album pe care vi-l recomand. Ascultati-l, ca merita.
Melodia mea preferata de pe acest album este, de departe, "Hero". Chiar daca am criticat in trecut aceasta nevoie a americanilor de a fi salvati... m-am razgandit, intr-un fel. Cu totii avem nevoie sa fim salvati. Insa nu asta e important, ci faptul ca melodia are un mesaj sanatos si... mai suna si foarte bine.
























Bucurati-va de muzica,
MariusZ

Un comentariu:

Anonim spunea...

Sa sti k ai dreptate ! Hero e o melodie foarte buna ! o recomand oricui vrea sa asculte ceva rock de calitate!