joi, 16 decembrie 2010

Iubind iarna

Care poate să fie cel mai tare lucru pe care să-l faci după ce a nins toată noaptea? Să ieşi din oraş, desigur.

Lucruri ciudate se întâmplă prin ţărişoara noastră. Desigur, sunt de acord că nu mai sunt bani de nimic, pentru că simţim asta cu toţii ("toţi" însemnând oamenii de rând), dar criza asta chiar ajunge să afecteze grav minţile oamenilor, am impresia, altfel nici nu pot să îmi explic de ce ar veni cineva cu o maşină mare care să taseze zăpada, în loc să o înlăture de pe şosea sau să pună sare sau nisip peste ea. Ah, sau... poate e şi explicaţia că şoferul şi cel care l-a pus să facă asta erau cam cretini.

În fine, am trecut de cretinul care tasa zăpada şi am început să urcăm pe deal cu maşina. Şoseaua era îngheţată şi, desigur, existau destule curbe în urcare, deci existau toate şansele ca maşina să rămână blocată. Ce s-a întâmplat? Maşina a rămas blocată şi a trebuit să fie tractată în două rânduri. Dacă motivul plecării nu era un control medical, categoric n-am fi ieşit din casă. Au urmat mai multe alternanţe deal-vale până am ajuns la destinaţie, în sfârşit. La întoarcere am luat-o pe un alt drum, care era mult mai uşor de străbătut decât cel pe care am venit.

Oricum, iubesc iarna în felul meu. Îmi place să admir peisajele montane pe timp de iarnă, care sunt absolut superbe. Singur problemă a mea este că... nu prea pot să ies din casă (gripă, viroză, sensibilitate foarte mare la frig), deci pot doar să mă uit pe geam, iubind iarna dinăuntru.

Pace, Lumină şi Iubire,
MariusZ.

Niciun comentariu: