duminică, 4 mai 2014

Personaje dubioase, 2x01

Uh, au trecut câţiva ani de la ultima postare cu personaje dubioase. Nu neapărat că mi-era dor, dar suntem înconjuraţi în fiecare zi de aşa ceva. Măcar să mai râdem şi noi un pic, nu?

Bun, în primul episod este un clip destul de vechi, postat acum mai bine de 8 ani şi care prezinte doi copchilaşi americani care se cred în "8 Mile." Unii poate că au văzut ce a ieşit, din moment ce clipul a fost comentat şi de Ray William Johnson în 2010 (cred). Eu l-am (re)descoperit urmărind postările mai vechi ale lui Ray. Eu l-am mai postat şi acum vreo două săptămâni pe Facebook, folosind ca descriere ceva de genul "there's nothing better than an old-school rap battle between a pig and a fag." Cele mai tari versuri, cele mai puternice punch-uri din toate timpurile, toate sunt in aceste aproape trei minute.

Don't forget to smile,
MariusZ.

Niciun comentariu: