joi, 6 septembrie 2007

Inceput de toamna...quite shity

A trecut inca o vara...a cincisprezecea mea vara. E ciudat cum vara simti ca ai tot timpul din lume sa faci tot ceea ce iti doresti, sa te distrezi, sa te recreezi, chiar daca temperaturile sunt de multe ori insuportabile. E o senzatie unica si foarte frumoasa, o simti din prima pana in ultima zi de vara. Chiar si pe 31 august ai acea senzatie, care dispare brusc, doar o zi mai tarziu.

Toamna este un anotimp care, mie, sincer, nu imi place deloc. Multa lume imi zice ca nu imi place doar pentru ca incepe scoala si ca o sa invat sa il iubesc in timp. Au trecut 15 ani si nu am ajuns sa il iubesc, este un anotimp trist...care, cu toate ca are, din punctul de vedere al frumusetilor naturilor, ceva de oferit, nu poate sa ma impresioneze. Exista intotdeauna un sentiment apasator, de nesiguranta, stii ca ai ceva de facut si nu poti face. Practic, te simti sufocat... E anotimpul care imi doresc sa se termine cel mai repede, dar pare interminabil.

Acum nu se stie ce imi va rezerva cea de cincisprezecea toamna din viata mea... eu sper doar sa fie bine.

Peace & Love
Mariusz

Niciun comentariu: