marți, 18 septembrie 2007

Prima zi in CNBPH

Prima zi in care am facut carte la Hasdeu, 18 septembrie 2007. Am inceput cum nu se poate mai bine: lucrare la latina si...cam 6 se pare ca iau. Asta e...nu traiesc doar din 8, 9 si 10. Oricum, pot sa zic ca ziua asta a fost a naibii de obositoare. Inchipuiti-va, 8 ore la liceu...este cam exagerat, dar eu sper sa nu fie doar asa :)) Dupa a patra ora eram deja ametit, dar asta e riscul meseriei pana la urma.
Liceul este mare. Deci este foarte mare, nu stiu cum de nu m-am ratacit. Multa lume (inclusiv eu) nu stie unde este toaleta, iar bancile din clasele din partea de liceu in care invat sunt absolut....praf (nu de alta da'...nu incap). Macar usile de la salile de clasa sunt mari (nu mai dau cu capul de tocul usii). Se fac si la Hasdeu cateva reparatii (eu speram sa nu mai fie santier ca la Scoala 6)... Dar sa trecem peste aspectele negative. Pe terenul de sport exista nocturna, deci nu mai e ca la Scoala 6, seara sa se stea intr-un singur bec aproape ars. Parcul e si el un plus :-?? iar magazinul care are deschis doar pana la 6 (grrrrrr) are de toate....mai putin 7Up (din nou grrrrrrr).

Oricum, cum am mai zis, sper la 4 ani cat mai frumosi alaturi de noii mei colegi si la noul meu loc de veci...aaaa...pardon, de munca.

Peace & Love
Mariusz

Un comentariu:

Carmy spunea...

Mult succes la liceu:)