sâmbătă, 1 noiembrie 2008

Pe viitor

Indolenta...indolenta este, probabil, cea mai mare pacoste peste care poate da un om ambitios. Nu o data mi s-a intamplat sa imi propun ceva, sa vreau sa fac un lucru, insa muschii sa nu fie de acord. Mintea spune "da", mentalitatea spune "nu".
Lasand totul de azi pe maine, ajungem la un moment dat sa vedem ca nu am realizat nimic si sa regretam totul cu atata patima, incat sa ne resemnam si sa lasam balta chiar si proiectele viitoare care puteau fi finalizate cu mare usurinta. Mijloace, cel putin in Romania, sunt. Suntem un popor incredibil de inventiv, de talentat si de mandru. Din pacate, dintre toate aceste calitati, am ales sa fim doar mandri, chiar aroganti pe alocuri, facand destul de putine cu numeroasele noastre mijloace. Ne mai plangem de ce suntem vazuti un popor de Mailati, care violeaza, fura si mananca lebede.

Ma gandesc, desigur, si la viitorul tarii noastre, Romania. Cum ziceam, avem atatea calitati care nu sunt exploatate, o istorie atat de frumoasa (DACA NU ERAM NOI AICI, CA SA II OPRIM PE TOTI, TOATE EUROPA VORBEA TURCESTE...da, chiar asa!!!), numeroase valori in care se loveste din ce in ce mai mult, etc. Sunt constient ca este foarte greu de crezut ca o sa se schimbe ceva in urmatoarele decenii, deci prioritar ar fi sa reusesc eu in viata, sa reusim noi, noua generatie, pentru a putea sa readucem Romania acolo unde ii este locul. Sunt ganduri mari pentru cineva care are doar 16 ani si 5 luni, insa nimic nu este imposibil.

"Respect pentru Buzau, Romania-i tara mea
Buna, rea, niciodata nu voi uita de ea".

Niciun comentariu: