joi, 25 martie 2010

E joi, deci... (2x09)

...e plictiseala.

Ca sa fiu sincer, am ajuns din nou in situatia aceea extrem de ciudata in care ma gandesc "BA, DAR PARCA IERI A FOST REVELIONU'. IN CAT SUNTEM AZI? 25 MARTIE? AOLEO, MAMA..." Nici nu mai stii cand trece timpul, din moment ce sunt atatea si atatea lucruri care iti fura (nu capteaza) atentia si care au rol de diversiuni. Nu mai stii, practic, ce e realitatea. Nu mai stii sa te bucuri de prezent. Nu mai poti sa te bucuri de prezent, din moment ce mereu exista altceva catre care tinzi sa te gandesti. Si totusi, unii par extrem de fericiti de situatia asta... sau cel putin nu sunt deranjati. Trist. Ne meritam soarta.

In fine, dupa cum probabil ati si observat, saptamana trecuta nu am mai postat nimic. Nu este vorba de vreo boala sau de ceva de genul. Pur si simplu nu am avut dispozitia necesara. Nici eu nu pot sa imi explic exact ce s-a intamplat. Probabil ca a fost o agresiune sau ceva de genul asta.

Stiti ce cred eu? Ca toata acea nebunie legata de flacara violeta, care ar fi fost o forma energetica daunatoare pentru Geoana si tot tam-tam-ul ala nu au fost altceva decat o reclama mascata. La ce? La violet, din moment ce sunt atatea haine de culoarea asta. (HA, HA, A IESIT MARIUS IN LUME PENTRU PRIMA DATA ANUL ASTA - da, mai si ies, nu doar stau cu nasul in calculator ca sa scriu pe blog sau pe twitter ca altii) Au aparut foarte multe pulovere violet, tricouri violet, camasi violet, caciuli violet, sutiene violet, chiloti violet... parca am vazut si curele violet. In orice caz, este un boom violet, asa ca marii producatori de haine ii multumesc din toata inima domnului Mircea Geoana pentru reclama.

In momentul de fata sunt intr-o situatie destul de grea. Nu stiu ce sa aleg: sa ma uit la FC Brasov - FC Vaslui sau la Boca - River? Doamne, ce ma fac, ce ma fac? Si astfel pierd vremea tot gandindu-ma la ce sa ma uit, televizorul meu stand pe Antena 3, mogulul castigand astfel cativa bani datorita mie. Si totusi, la ce sa ma uit? (15.000.000.000 EURO RISIPITI? nici n-am putere sa ma indignez.)
Dar parca Boca - River e mai atractiv...
Sau Vasluiul cu Brasovul...

Hmm, oare ce o fi pe OTV? Aha, nimic. De ce mai exista televiziune daca tot nu da nimeni nimic interesant de vazut? Mai lipseste doar cultul personalitatii...

In fine, revin la subiectul care ma pasioneaza in perioada asta din an: Eurovisionul. Ce s-a mai intamplat de acum doua saptamani pana acum? Sarbii au ales o melodie ridicola, care sigur o sa intre in finala:



Ucrainenii au schimbat vreo 2-3 melodii pana au reusit sa aleaga una ca lumea:



Iar Israelul ne incanta din nou cu una din cele mai bune voci de la Eurovision. Dupa Boaz Mauda in 2008, israelienii ne propun o noua voce excelenta: Harel Skaat:



Adevarul este ca melodia Israelului chiar m-a pus pe ganduri, facandu-i concurenta Slovaciei in preferintele mele. Totusi, am reusit sa fac in mintea mea un clasament al melodiilor de anul asta... de fapt, acord puncte la fel cum se acorda si la concursul propriu-zis. Eu sunt si televotingul si juriul, 'cause I AM WEASEL! Deci:

12 p: Slovacia: Kristina - Horehronie
10 p: Moldova: SunStroke Project & Olia Tira - Run away
8 p: Israel: Harel Skaat - Milim
7 p: Turcia: maNga - We could be the same
6 p: Bulgaria: Miro - Angel si ti
5 p: Spania: Daniel Diges - Algo Pequenito
4 p: Armenia: Eva Rivas - Apricot stone
3 p: Finlanda: Kuunkuiskaajat - Tyolki ellaa
2 p: Bosnia & Herzegovina - Thunder and lightning
1 p: Polonia: Marcin Mrozinski - Legenda

Moldova nu poate sa fie pe primul loc in preferintele mele din cauza limbii in care canta (slabe sanse sa votez in viitorul apropiat o melodie cantata in engleza). Deasemenea, am zis ca Harel Skaat mi-a pus probleme in legatura cu primul loc. Poate ca pare foarte ciudat, dar locul doi era cel fix in preferintele mele si nu primul. Oricum, din punctul me de vedere Slovacia chiar are o melodie speciala anul asta, cu toate ca multi carcotasi considera ca suna la fel ca "Wild dances". Din punctul de vedere al occidentalilor, cel mai probabil, orice melodie cu un astfel de sound este "Wild dances", pentru ca ei traiesc intr-o lume plina de alte zdranganeli decat la noi. Nu imi fac nicio problema; melodia va fi in finala, pentru ca nu prea are concurenta.

Ah, dragi occidentali, poate ca si melodia Serbiei suna a Ruslana, nu? Bine, fata nu-l prea ajuta pe bietul Milan, de este luat mereu ca femeie (si eu il luasem drept femeie), dar va zic odata pentru totdeauna: NU ESTE RUSLANA SI NU SUNA A RUSLANA!

In fine, cam atat pentru saptamana asta. Pana saptamana viitoare,

Pace, lumina si iubire,
MariusZ

Niciun comentariu: