vineri, 21 mai 2010

From the lowest point on Earth

S-ar putea sa imi iau cateva injuraturi sau sa fiu considerat ipocrit sau ceva de genul pentru postul asta. Se vor gasi probabil indivizi care vor zice "ia uite-l si pe asta, zice ca nu-i plac clipurile in slo-mo si acum propune unul dintre ele." Trebuie sa spun ca parerea mea ramane valabila: NU sunt un fan al clipurilor in slow motion. Totusi, a aparut unul care chiar m-a impresionat de prima data. Probabil si melodia m-a influentat foarte mult, fiind foarte profunda (cu toate ca nu inteleg limba; poate pe viitor o voi invata...), insa se poate spune orice despre acest clip numai ca nu este profund. Slow motion-ul trebuie folosit cu cap si iata ca cineva chiar a facut acest lucru. Ce mi se pare atat de profund la acest clip? Nu stiu... este pur si simplu un sentiment pe care mi-l da tot ce se intampla in el. Totul, de la expresiile fetei la fiecare aschie care se rupe din scaun.



Cu siguranta totul merita votat in ceea ce priveste Israelul anul acesta. Deci, votul meu merge in doua directii: Slovacia si Israel. :D Bucurati-va de muzica.

Pace, Lumina & Iubire,
MariusZ

Niciun comentariu: