vineri, 1 februarie 2013

A & B 2/6

Nu am somn şi nici nu l-am cunoscut niciodată cu adevărat, nici măcar când eram bebeluş şi dormeam 16-18 ore pe zi. Mi-aş dori să mă pot odihni şi eu măcar o dată cu adevărat, dar aşa ceva nu se poate. Am reuşit oarecum până la 8 sau 9 ani, dar de atunci nu am mai putut. Atâta timp cât în lumea asta mai curge un anumit sânge prin venele cuiva, nu pot să am linişte. Bănuiesc că ştii şi tu foarte bine despre ce vorbesc. Mi-am dat seama că tu eşti singura entitate care mă poate înţelege, la fel cum şi eu sunt singura entitate care poate să facă acelaşi lucru pentru tine. Care e povestea? E mereu aceeaşi. Lumea m-a cunoscut de-a lungul vremii sub diferite nume. Dacă un om obişnuit ar auzi fraza asta spusă de mine, sigur ar crede că am personalităţi multiple, dar nu. Sub toate acele nume se ascunde, de fapt, aceeaşi entitate: eu. Nu sunt zeu, dar asta nu înseamnă că sunt mai puţin supranatural. Dar ce sunt e mai puţin important. Cea care contează este misiunea mea. Cunoşti toată istoria aia? Nu-mi răspunde! Simt că trebuie să ţi-o spun.

Niciun comentariu: