joi, 18 septembrie 2008

See dem angels - preview

Cine suntem? Cine sunt? Orice om trebuie sa isi puna intrebarea aceasta.
Am calcat, intr-o zi, o floare imbobocita; imediat, am luat-o de jos si am pus-o intr-un pahar cu apa.
See dem angels? Nu inca, probabil.
Miraculos, floarea si-a revenit, insa bobocul s-a rupt. Totusi, in cateva saptamani a inceput sa dezvolte radacini.
Si am pus-o intr-un ghiveci.
See dem angels? Sigur, nu inca.
Au trecut cateva zile pana a imbobocit iar si alte cateva zile pana a inflorit.
See dem angels? Nu...
Culoarea florii era nemaivazuta: un alb pur patat cu un rosu aprins, un rosu sangeriu.
Si floarea mi-a vorbit: "See dem angels?".
Eu am raspuns: "No see, no angels.".
Atunci, floarea capata o stralucire bizara, un alb stralucitor, insa lipsit de pete.
Nu puteam sa o privesc. O vedeam cu ochii intredeschisi, marindu-se.
Pana a devenit un inger. Vedeam in fata mea o fata bruneta, cu ochii albastri, la fel de inalta ca mine.
Imbracata intr-un alb stralucitor si cu un zambet pe care nu il voi putea uita vreodata.
Ingerul ma imbratiseaza si eu ii raspund cu aceeasi caldura.
Insa am vazut ca am patat-o...am patat acest inger cu sange.
M-am intristat, insa ingerul isi pastreaza acelasi zambet dulce, cald.
Cu mana dreapta imi inchide ochii si apoi imi zice: "Deschide-i". Si i-am deschis.
Si era iarasi de un alb stralucitor. Isi impreuneaza mainile si zboara din fata mea, nu inainte sa imi atinga inima cu aceeasi mana dreapta. "Din inima vine totul, toti oamenii au o parte buna; trebuie doar s-o scoata la suprafata. Tu ai stiut sa o scoti la suprafata.", mi-a zis ingerul.
Si aud din nou intrebarea "See dem angels?".
Si zic "I see...See dem angels.."

2 comentarii:

ღ blue_eyes ღ spunea...

Ieeeeeeeeei.. te-ai pus pe scris pe blog. :D Asa cum te-am zis. :>

Despre post ce sa zic.. frumos.. eu il mai citisem odata mai demult. :P

Anonim spunea...

I see...See dem angels...