vineri, 13 decembrie 2013

Breathing while Playing with madness


Una din melodiile alea care mă inspiră întotdeauna. Iubire nebunească, posibil neîmplinită. Christopher von Deylen, singurul membru al trupei Schiller, a compus multe opere de artă ale acestui gen. Pop, global pop, New Age, electronica, nu mă interesează cărui gen aparţin melodiile lui. Omul ăsta e absolut genial. Am scris destule capitole din romane şi poezii cu gândul la melodia asta. "Being with you is playing with madness" zice un vers de pe refren, iar vocea Miei Bergstrom îmi pare perfectă pentru mesajul pe care vrea să-l transmită. 



Şi, bineînţeles, cum aş fi putut să omit tocmai melodia cântată de September? "I can't breathe my love. I'm swimming in the dark nearside you..."

Nu, nu sunt îndrăgostit. E doar o fază prin care trec. Hm... Nu cumva şi astea sunt două versuri dintr-o melodie? :)) En fin, poate o să mai postez zilele astea şi nişte chestii mai pozitive. Acum am simţit că trebuie să postez aceste două melodii superbe.

Peace and Love,
MariusZ.

Niciun comentariu: