luni, 2 august 2010

Falco - The spirit never dies

Melodia a fost lansată anul trecut, la 11 ani de la moartea lui. Pentru cei care nu ştiu, el este cel care cânta "Rock me, Amadeus", "Jeanny", "Vienna Calling" sau "Der Kommissar" şi este unul dintre cei mai bine vânduţi şi mai cunoscuţi cântăreţi austrieci. Categoric a fost, este şi va rămâne unul din preferaţii mei. În 1998-1999 părinţii mei au cumpărat un CD "Best of..." al lui Falco, scos după ce a murit. Încă mai am în minte cele 13 track-uri, printre cele mai bune pe care le-am ascultat până acum... şi eu sunt un adevărat devorator de muzică.

Cum ziceam, anul trecut a apărut "The spirit never dies", melodie care reprezintă finalul trilogiei "Jeanny". Din punctul meu de vedere, este o baladă foarte frumoasă, în stilul lui Falco. Ce pot să zic; bucuraţi-vă de muzică, bucuraţi-vă de artă.



Pace, Lumină şi Iubire,
MariusZ.

Niciun comentariu: