miercuri, 29 octombrie 2008

Descarcare :))

1.De cateva luni bune ma joc un joc online de tipul Football Manager. Se numeste Online Football Manager ( www.onlinefootballmanager.co.uk pentru cei interesati). Eu am cont si am antrenat, pe rand, urmatoarele echipe: Gloria Buzau (fiind incepator, am luat echipa locala...aveam ca obiectiv locul 15 si am terminat pe 17), Universitatea Craiova (obiectiv locul 7, terminat pe locul 6), Sporting Braga (obiectiv locul 4, terminat pe 3), Ankaraspor (obiectiv: 7, terminat pe 3), Newcastle United (obiectiv: locul 7, terminat pe 3) si acum joc cu FC Timisoara (obiectiv: locul 4, actualmente sunt pe primul loc). Un lucru e clar: am reusit sa imi indeplinesc obiectivele in majoritatea locurilor in care am "antrenat", dar destul de frustrant e faptul ca in cupa nu prea am trecut de turul 1. Am dat, pe rand, de: Rapid (cand eram cu Gloria), Dinamo (cu Craiova), Porto (cu Braga), Fenerbahce (cu Ankaraspor), Manchester United (cu Newcastle) si, acum, iar Dinamo. Asta da noroc...
2.Ador jocurile de tip Citybuilder. Nu stiu daca ati incercat asa ceva vreodata. Practic, trebuie sa construiesti un oras si sa il conduci spre prosperitate. Am jucat pana acum 4 astfel de jocuri: Caesar (cu romani), Cleopatra (cu egipteni), Zeus (cu greci) si Emperor: Rise of the Middle Kingdom (cu chinezi). Emperor este unul din cele mai frumoase jocuri pe care le-am jucat si cu toate ca e destul de vechi, are o grafica peste medie. M-am descurcat binisor. La fel si cu Cleopatra si cu Zeus. Cu toate acestea, Caesar 3 este primul astfel de joc pe care l-am jucat si pot spune ca este al doilea cel mai frustrant joc posibil (evident, dupa Football Manager). De ce e frustrant? Pai...cum se stie, romanii au fost un popor foarte mare si foarte puternic... Acest joc incearca sa scoata in evidenta si alt lucru, probabil: cat de fitos era acest popor :)) Bun, vreau sa creez un cartier rezidential frumos in care totul sa fie linistit si pasnic. Pun acolo cate infrumusetari se pot pune, senat, gradini, temple, etc. Fac, apoi, "zona industriala". Ma uit eu la toate fabricile alea dupa ceva vreme si...vad cu stupoare ca nu merge nimic. Doamne, ce se intampla? Dau click dreapta pe ele si va (0/?? emplyees | No workers live nearby). Aaaa...pai bai romanule care esti tu roman, deci ti-e asa sila tie sa iesi din casa aia ca sa te duci pana la munca, bai hahalero? Behehehehe...
3.Buzaul e in sarbatoare. Dupa atatea etape de frustrari, am reusit si noi sa intalnim o echipa mai proasta decat a noastra. Vai, sunt atat de euforic, incat abia imi pot stapani emotiile. Am luat bataie de la Otopeni, FC Botosani, nu am dat gol acestor mari echipe, care mai mult ca sigur vor ajunge undeva prin grupele Champions League, si am facut egal si am si marcat divizionarei secunde...pardon...echipei de LC, Steaua Bucuresti. Hai cu oaia la protap, ca asta e singurul punct pe care il pupam, pana la returul meciului.

Niciun comentariu: